July 20, 2013

Punjeni paradajz


Bespuća mog drafta su vam već poznata, pominjala sam ih u nekoliko navrata. I sada sam potražila neki recept za spašavanje (objaviljivanje) tamo. Vremena za neke nove stvari nemam. Akcija od jutra do mraka, a kada dodje ovo doba večeri i kada bih i mogla na miru da pišem, fotkam ili da radim nešto vezano za blog i hranu ja sam premorena. Gledanje neke  serije ili filma i spavanje.

Tako ću i sada da ubrzam i predjem na recept. Hvala Maji za ovo divno i jednostavno jelo koje spremam često u toku leta.


Sastojci:


1.2 kg paradajza
120 g pirinča
2 ravne kašičice celerove soli
1 veza peršuna
50 ml maslinovog ulja
1 krompir
40 g šećera
1.5 ravna kašičica soli
1/2 ravne kašičice bibera



Pronadjite posudu za pečenje u koju možete lepo da poredjate paradajz, a da nema mnogo mesta okolo (Majine slike postupka). Operite paradajz, pa mu isecite poklopce, stavite ih sa strane. Izdvadite sredinu paradajza uz pomoć kašičice i nekog manjeg noža. Sačuvajte sok (čvrsti deo ostavite za salatu ili slično), stavite ga u manju činiju i dodajte mu pirinač, šećer, so, celerovu so, biber, sitno iseckan peršun, maslinovo ulje. U nedostatku celerove soli, zamenite je upola manjom količinom obične. Izmešajte sve sastojke pa punite paradajz poredjan u posudu za pečenje. Vodite računa da će pirinač tokom pečenja nabubriti pa nemojte do vrha napuniti paradajz. Vratiti poklopce na paradajz. A izmdju, u šupljine, poredjajte kockice krompira. Poprskajte sva sa još malo ulja i pecite na 200°C oko sat vremena.


Pin It Now!

5 comments:

  1. Kod mene slično... Prepodne posao, poslepodne bašta i Ića, uveče samo Ića i onda zaspim pre njega... :(
    Divno jelo, divne fotke, a posebno druga... :)

    ReplyDelete
  2. ah..te tvoje slike...pojela bih i njih...
    izvrastan prijedlog za ručak...imam namjeru probati, svakako

    ReplyDelete
  3. Divan receptic i fotkice, cak sam morala jednu da "pozajmim" za Pinterest!:)))

    ReplyDelete