July 28, 2010

Letnja krem corba


Corba, corba, corba....sa hiljadu lica i nalicja...uvek prija. Dugo vec eksperimentisem sa sastojcima i varijacijama na temu corbe/supe, a tek od skoro se bavim ovim krem izdanjima, i ova mi je bas uspela...Osvezavajuca i laka, rashladjuje. Dodala sam u svoj tanjir malo narendane kore od limuna jer sam zelela opor ukus, zanimalo me kako ce se uklopiti, i rezultati su sjajni (ako volite limun, ako ne preskocite).



Sastojci:

1 veca tikvica
2 manje kelerabe
2 krompira
1/2 veze mirodjije
velika glavica luka
1/2 limuna + malo narendane kore limuna (opciono)
prstohvat susene majcine dusice
1dl pavlake



Iseckati luk i prodinstati na malo maslinovog ulja (ili obicnog svejednoje), ostalo povrce iseckati na kocke pa ga dodati luku; mirodjiju usitniti i polovinu stviti u lonac i dinstati jos oko 5 min, pa naliti vodom ili bujonom od povrca (temeljcem). Staviti so, vegetu i biber po ukusu i prstohvat susene majcine dusice. Nakon pola sata corbu procediti pa povrce ispasirati pa ponovo sjediniti, dodati pavlaku i sok pola limuna i preostalu mirodjiju ( kisicica u dinastnje i kasicica na kraju). Ako zelite dodajte i kasicicu rendane korice limuna.Mi smo je jeli ohladjenu do sobne temperature a moze se jesti rashladjena.

Isprobala Branka, Maja

Vertzija za stampu



Pin It Now!

No comments:

Post a Comment