June 2, 2010

Ravioli



Ovo sam pocela da pisem jos u aprilu, pa nikako da zavrsim, skoro pa sam i odustala od ovog bloga...al posto od danas imam jednog citaoca i posto ce uskoro mojoj kcerci prvi rodjendan i smisljam kojekakve djakonije za tu priliku, resila sam da se vrati pisanju ovde.....




Testo:

3 zumanceta
2 jaja
2 kasike vode
350 g brasna (pola ostrog, pola mekog)
1 kasika ulja
1/2 kasicice soli


Prosejati brasno u ciniju pa napraviti udubljene u sredini, dodati so zatim jaja i zumance i na kraju ulje i vodu. Umesti testo, napraviti valjak od njega i umotati ga u plasticnu foliju i odloziti u frizider na pola sata. Nakon toga na radnoj povrsini posutom brasnom razviti tanko testo; zatim modlicom zeljenog oblika vaditi testo. Dok se testo hladi napravi se nadev:



Nadev:

250 g juneceg melvenog mesa
Glavica crvenog luka, veca
1/2 belog dela praziluka, manjeg
2 cena belog luka
kasicica susene zalfije
2 kasicice senfa
so, biber i vegeta po ukusu

Sva luk iseci na sto sitnije, ili samletu u blenderu, pa zajedno sa mesom dinstati na malo ulja dok se meso srkoz ne udinsta, pred kraj dodati senf i zacine i dinstati jos minut dva.

Na testo stavljati po jednu malu kasicicu nadeva pa preklopiti drugim testo utisnuti ivice prstima.
Staviti slanu vodu da lagano kljuca i kuvati ravilole oko 5 minuta.



Besamel sos

Tacne mere za besamel sos sam pronasla ovde
Besamel sos, Maja je sve sjajno objasnila i svako slovo bi zaista bilo suvisno, hvala Majo, dodala sam samo na kraju jednu narendanu  baby mocarelu i pola kasicice zalfije.

Ravilole lepo poredjamo u tanjir ili ciniju za posluzivanje i prelijemo ih sosom, ako bas volite zalfiju mozete posuti malo preko svega, lepse ce izgledati....

Verzija za stampu
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment